PROJEKT

REALIZACJA PROJEKTU

Realizacja projektu na Facebooku

Przedszkole „Leśne Skrzaty” w Przeźmierowie realizuje projekt pn.:

Rozwój edukacji włączającej w Gminie Tarnowo Podgórne” nr FEWP.06.07-IZ.00-0058/24

Projekt wdrażany w ramach Priorytetu FEWP.06 Fundusze europejskie dla Wielkopolski
o silniejszym wymiarze społecznym (EFS+), Działanie FEWP.06.07 Edukacja przedszkolna, ogólna oraz kształcenie zawodowe, Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 (FEW) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+).

Głównym celem projektu jest rozwój edukacji włączającej w Gminie Tarnowo Podgórne w terminie 01.12.2024 r. – 31.03.2027 r. poprzez wsparcie 4 placówek w prowadzeniu skutecznej edukacji włączającej poprzez organizację zajęć specjalistycznych dla 206 (58K, 148M) uczniów/dzieci ze SPE i 7 (2K, 5M) uczniów/dzieci z niepełnosprawnościami, podnoszenie kompetencji kadr w zakresie organizacji lub podnoszenia jakości edukacji włączającej dla 127 (109K, 18M) nauczycieli, dostosowanie 4 placówek do potrzeb uczniów ze SPE i z niepełnosprawnościami poprzez adaptacje sal/placów zabaw oraz utworzenie ogrodu sensorycznego, wsparcie specjalistyczne dla 73 (56K, 17M) rodziców/opiekunów dzieci ze SPE/ niepełnosprawnościami oraz zapewnienie usługi asystenta dla
1 (1M) ucznia ze SPE.

Wsparcie w ramach projektu skierowane jest do następujących osób:

  • 206 uczniów/dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i 7 uczniów/dzieci
    z niepełnosprawnościami,

  • 127 nauczycieli,

  • 73 rodziców/opiekunów dzieci ze SPE/z niepełnosprawnościami.

w tym w Przedszkolu „Leśne Skrzaty” w Przeźmierowie:

  • 13 dzieci ze SPE,

  • 24 nauczycieli,

  • 13 rodziców/opiekunów dzieci ze SPE/z niepełnosprawnościami.

W Przedszkolu „Leśne Skrzaty” w Przeźmierowie planowana jest realizacji następujących zadań:

  • zadanie nr 3 – Rozwój edukacji włączającej w Przedszkolu „Leśne Skrzaty” w Przeźmierowie
    w terminie 01.01.2025-31.03.2027 r.

Efektem realizacji projektu będzie uzyskanie kwalifikacji przez przedstawicieli kadry placówek, doposażenie w pomoce dydaktyczne placówki, otrzymanie wsparcia przez dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych, uczestnictwo dzieci w dodatkowych zajęciach.

Wartość projektu: 1 339 034,41 PLN

Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 937 324,08 PLN

Skip to content